نسخه فوق پیشرفته هوش مصنوعی «جمنای لایو» با توانایی مکالمه زنده رونمایی شد شواهدی جدید از زمان عرضه گلکسی S24 FE تریلر سینماتیک بازی Assassin’s Creed Shadows منتشر شد اطلاعاتی جدید از دوربین و نمایشگر گلکسی S۲۵ کنترلر Proteus برای بازیکنان دارای معلولیت ایکس باکس رونمایی شد + مشخصات توصیه‌های ایمنی برای مقابله با آسیب‌های سیل ویدئویی جدید از حرکات حیرت‌انگیز ربات انسان‌نمایUnitree G1 | رقیب اطلس بوستون داینامیکس گوگل قابلیت جدید درک بصری را برای جمینای معرفی کرد + ویدئو برنامه‌های جدید صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مدیرعامل ابرآروان: دلیل اختلال و کندی اخیر اینترنت ایران حملات سایبری و ناتوانی زیرساخت است تریلر جدید بازی The Rogue Prince of Persia + زمان عرضه OpenAI قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید ChatGPT را معرفی کرد نسخه دسکتاپ ChatGPT رونمایی شد GPT-4o، مدل جدید هوش مصنوعی OpenAI، معرفی شد محققان می‌گویند هوش مصنوعی یاد گرفته‌ چطور انسان‌ها را فریب دهد چرا هنگام شفق قطبی در آسمان رنگ‌های مختلف می‌بینیم؟ بالاخره آپدیت One UI ۶.۱ برای گلکسی A۵۴ منتشر شد بازی پابجی در گوشی‌های پرچمدار سامسونگ با نرخ ۱۲۰ فریم اجرا می‌شوند طرح عربستان برای ساخت طولانی‌ترین استخر معلق جهان در پروژه نئوم! + عکس اولین دریافت‌کننده کلیه خوک در جهان، بعد از دو ماه درگذشت
سرخط خبرها

یک سؤال عجیب: آیا پس از استفاده طولانی‌مدت از هدست روی سرمان فرورفتگی ایجاد می‌شود؟

  • کد خبر: ۱۶۸۷۴۰
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱
  • ۲
یک سؤال عجیب: آیا پس از استفاده طولانی‌مدت از هدست روی سرمان فرورفتگی ایجاد می‌شود؟
برخی از گیمرها و استریمرها متوجه شده‌اند که به دلیل استفاده طولانی‌مدت از هدفون روی سرشان فرورفتگی ایجاد شده است.
شهرآرانیوز - اگر درحال مطالعه این مطلب هستید، به بازی‌های ویدئویی یا گوش‌دادن به موسیقی با هدست علاقه دارید. حتما شما هم با ما هم‌نظر هستید که هدست‌ها فوق‌العاده مفید هستند، اما آیا استفاده زیاد از آن‌ها می‌تواند به سرمان آسیب برساند؟

گزارشی در UNILAD منتشر شده که برخی گیمر‌ها و استریمرها براثر استفاده طولانی‌مدت از هدفون فرورفتگی‌های بزرگی در بالای سر خود پیدا کرده‌اند. اگر روزانه از هدست استفاده می‌کنید، ممکن است متوجه شده باشید که تا حدودی یک فرورفتگی به صورت افقی در بالای سرتان به وجود آمده است.

جالب است که برخی از گیمر‌ها در جریان یک کمپین خیریه پس از اینکه سرشان را تراشیدند متوجه این فرورفتگی‌ها در سرشان شدند.

یک سوال عجیب: آیا پس از استفاده طولانی‌مدت از هدست روی سرمان فرورفتگی ایجاد می‌شود؟

Dexerto، یک گیمر و استریمر، در ویدئویی موی سرش را تراشیده و متوجه این فرورفتگی در سرش شده است. 

اما آیا باید درباره استفاده از هدفون نگران باشیم؟ نه واقعا. به نظر می‌رسد، بیشتر این فرورفتگی‌ها موقتی هستند و پس از برداشتن هدفون برطرف می‌شوند. بخش دیگری از دلیل این فرورفتگی‌ها هم طبیعی است و خیلی از انسان‌ها آن را دارند. مطالعه‌ای که توسط کتابخانه ملی پزشکی انجام شده است تأیید می‌کند که برای ایجاد شکستگی یا فرورفتگی جزئی جمجمه به وزن حداقل ۱۳۵ کیلوگرم نیاز است. واضح است که هدفون‌ها تا این اندازه سنگین نیستند، بنابراین اگر دچار فرورفتگی شدید، نگران نباشید.

بزرگترین خطری که هدفون‌ها برای انسان ایجاد می‌کنند مشکلات شنوایی است. کارشناسان می‌گویند که شما باید حداکثر ۹۰ دقیقه در روز از هدفون استفاده کنید. همچنین میزان صدا هم باید ۸۰ درصد باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
پارسا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
1
0
خیلی ممنون واقعن نگران بودم ازتو خیییلی ممنونم.
افسون
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
0
0
متاسفانه دختر من بی رویه از گوشی موبایل استفاده میکنه و الان متوجه شده که ملاج سرش کاملا فرورفتگی داره
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->